Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Ricardo, η καρδιά της McLaren. Εκεί εργάζεται ο Πάνος από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας.




Ο Παναγιώτης Κατρανίτσας (Panos) κατοικεί από το 2014 στο Worthing, West Sussex (Αγγλία) και εργάζεται στην Ricardo, στο τομέα της έρευνας. Είναι εταιρεία κατασκευής κινητήρων, που συνεργάζεται με την γνωστή σε όλους μας, McLaren.
Από το 2012 εώς 2014 εργάστηκε στην Delphi, όπου έκανε έρευνα στη σχεδίαση και ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης κινητήρων πετρελαίων για φορτηγά.

Λίγα λόγια για την εταιρεία:

Η Ricardo plc είναι μια βρετανική εταιρεία, με ιδρυτή τον Sir Harry Ricardo. Από το 1919, η έδρα της ήταν στο Shoreham-by-Sea, West Sussex. Η Ricardo αναπτύσσει κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων, συστήματα οχημάτων, τα ευφυή συστήματα μεταφορών (ITS) και τα υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα. Η εταιρία έχει και ένα ακόμα πολύ γνωστό έργο, που είναι τα κιβώτια ταχυτήτων των Bugatti Veyron και Chiron.





Ο Mike Flewitt, διευθύνων Σύμβουλος για την McLaren Automotive εχει ανακοινώσει:

«Η Ricardo είναι ένα κορυφαίο όνομα στην ανάπτυξη και τη συναρμολόγηση κινητήρων, ωθώντας τα όρια των επιδόσεων και της αποτελεσματικότητας, και μοιράζονται τις ίδιες θεμελιώδεις αξίες και στόχους, όπως η McLaren. Μέσω της υπάρχουσας συνεργασίας μεταξύ McLaren Automotive και Ricardo, έχουμε ήδη εισήγαγε τρία πρωτοποριακά μοντέλα στην αγορά μέσα σε μερικά χρόνια, και αυτή η ανακοίνωση υπογραμμίζει περαιτέρω τη δέσμευσή μας για τη συνεχή ανάπτυξη και την έναρξη της περαιτέρω υψηλών επιδόσεων μοντέλα της McLaren στο μέλλον»





Λίγα λόγια για τον συγχωριανό μου:

Ο Πάνος κατάγεται από την Αλεξάνδρεια (Σχοινάς) Ημαθίας. Μετά την αποφοίτηση του στο 1ο ενιαίο Λύκειο Αλεξάνδρειας, συνέχισε τις σπουδές του στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα - ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με ειδικότητα, BSc Industrial Informatics Engineer. Συνέχισε τις σπουδές του στην Αγγλία στο Kingston University ( MSc Embedded Systems with Management Studies - Kingston upon Thames).


Παράλληλα έχει ξεκίνησει ως ομιλητής, σε πανεπιστήμια, (Kingston University και Southampton University) να πραγματοποιεί διαλέξεις σε θέματα σχεδίασης συστημάτων διαχείρισης κινητήρων για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, 1 με 2 φορές τον χρόνο.


Καθώς τελείωνε το μεταπτυχιακό, το 2012, έκανε μια έρευνα με την Jaguar - Land Rover για τον υπολογισμό της κλίσης του εδάφους ενώ το αυτοκίνητο προχωράει. Αυτό είχε σκοπό να βελτιώσει τον υπολογισμό της τρέχουσας κατανάλωσης καυσίμου και πόσα χιλιόμετρα ακόμα μπορεί να καλύψει.

Η έρευνα που κάνει τώρα στη Ricardo, αφορά κυρίως την σχεδίαση και ανάπτυξη των συστημάτων διαχείρισης (εγκέφαλοι) κινητήρων για επιβατικά και φορτηγά οχήματα. Τα έργα αυτά είναι απόρρητα, όποτε δεν μπορούμε να μιλήσουμε γι αυτά.




Συμετέχει σε μία ευρωπαϊκή έρευνα (πακέτο horizon 2020) μαζί με άλλες 19 εταιρίες.

Ονομάζεται HDGas και έχουν ως στόχο να κατασκευαστούν φορτηγά που θα καίνε αέριο και θα έχουν τουλάχιστον 10% λιγότερους ρύπους, 10% λιγότερα καύσιμα και 10% περισσότερη δύναμη από την προηγούμενη γενιά.


Η παραπάνω φωτογραφία είναι από το 11ο διεθνές συνέδριο του περιοδικού MTZ που παρουσίασε κομμάτι αυτού του έργου ο Παναγιώτης Κατρανίτσας.




Ζει στη παραθαλάσσια πόλη Worthing, κοντά στο γνωστό Μπράιτον, της ομώνυμης ποδοσφαιρικής ομάδας. Εκεί τις ελεύθερες ώρες του (όσες του απομένουν) οσφραίνεται τη θάλασσα.



Αγαπημένο του άθλημα, η ιστιοπλοΐα, γι’ αυτό και φρόντισε να “αναπνέει αλάτι” εκεί που κατοικεί !


Πάνο, σου ευχόμαστε καλή επιτυχία στους στόχους που έβαλες στη ζωή σου. Είμαστε περήφανοι για σένα και θα είμαστε πάντα δίπλα σου, έστω και νοερά. Άξιοι οι γονείς σου !

Θα χαρούμε να σε δούμε μία μέρα στα Pits της F1, στην ομάδα υποστήριξης της McLaren.





-Αναδημοσιεύστε το άρθρο χωρίς παραποιήσεις, βάζοντας απλά τη πηγή (link)


Σπύρος Γ. Γκοτζαμάνης (Spiros Gotzamanis)