Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Πριν αυτοκτονήσεις...


Τράβηξα τη σκανδάλη και όλα τελείωσαν εκεί. 
Τελείωσε ο Γιώργος
'Ελα όμως που όλα άρχισαν, τη στιγμή που σκότωσα τον εαυτό μου.

Σκότωσα τον παλιό μου εαυτό. Όχι το σώμα μου. Μπορείς να αυτοκτονήσεις, χωρίς να πεθάνεις βιολογικά. 

Είναι η μόνη λύση. Το άλλο δεν είναι λύση ψυχή μου.
Να εξοντώνεις την κόλαση που βρίσκεται βαθειά
ριζωμένη μέσα σου, αποφασίζοντας πρώτα να δολοφονήσεις τον αυτοκαταστροφικό σου εαυτό. 

Αυτή είναι η λύση.
Και έτσι θα βρείς τη ζωή, γιατί όντως υπάρχει ζωή...
«Αν υπάρχει ζωή θέλω να ζήσω» σκέφτηκα.

Είδα, πως όλα είναι σπουδαία, ιδιαιτέρως οι στιγμές που περνάν και οι στιγμές που έρχονται.

Τελικά ποιος μου ψιθύριζε; Η συνείδησή μου; ή μήπως άγγελοι; Δεν θα το μάθω ποτέ..
Αυτό που ξέρω είναι πως ήταν κάτι αληθινό.Τόσο που με έκανε να αλλάξω.

αγάπη
Όλα τα οφείλω στη αγάπη
Όχι στην αγάπη που κυκλοφορεί συνέχεια έξω.
Αυτή η αγάπη πληγώνει.
Κι αν η αγάπη πληγώνει, δεν είναι αγάπη.
Η αγάπη είναι μυστικό, που δύσκολα το βρίσκεις έξω στη φασαρία.

Την αγάπη, μέσα από την εσωτερική ησυχία την διακρίνεις και λίγο λίγο σε ελευθερώνει. Και σε ελευθερώνει γιατί είναι η ελευθερία. Σε ελευθερώνει γιατί δεν είναι νόμος, αλλά η κατάργηση του νόμου.

Η αγάπη δεν είναι ανθρώπινη κατασκευή....

Αλλά μην απελπίζεσαι, είμαι μαζί σου, και εγώ ακόμα προσπαθώ.
Καθημερινά είμαι πάνω κάτω, τουλάχιστον όμως είμαι και πάνω.
Το μόνο που θέλω είναι να μην κάνεις κακό σε εσένα.

Ακουσέ με που σου ψιθυρίζω......δεν θέλω να μου φύγεις.

Μείνε εδώ να βάλουμε μαζί ένα τέλος, στον παλιό μας εαυτό και να ξεκινήσουμε τη ζωή, να ξαναγεννηθούμε
και να αγωνισθούμε,
Ούτως ή άλλως ο αγώνας είναι σπουδαιότερος της νίκης.

Τι λες λοιπόν ψυχούλα μου, πάμε από την αρχή;

George Gotzamanis
Ολόκληρο το άρθρο εδώ:  http://www.animartists.com/2016/03/12/%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%BD-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/